Participació en congressos

  • Aguilar-Mediavilla, E.; Buil-Legaz, L.; Pérez-Castelló, J.A.; Adrover-Roig, D.. , "Predicting Late Language comprehension from early processing abilities in children with and without Specific Language Impairment". "LCSD 2014: Workshop on Late Stages in Speech and Communication Development", London, Anglaterra, 2014. Dades de publicació: Book of Abstracts: LCSD-2014, 3-4 April, London UK. Pòster.
  • Buil Legaz, L.; Adrover Roig, D.; Aguila Mediavilla, E.; De la Iglesia Mayol, B.; Verger Gelabert, S.; Forteza Forteza, D.. , "Las conferencias como herramienta de vinculación de contenidos teóricos y prácticos en el Grado de Educación Primaria". "II Congreso Internacional de Ciencias de la Educación y del Desarrollo", Granada, Espanya, 2014. Pòster.
  • Buil-Legaz, L.; Adrover-Roig, D.; Aguilar-Mediavilla, E.; de la Iglesia-Mayol, B.; Verger-Gelabert, S.; Forteza-Forteza, D.. , "Las conferencias como herramienta de vinculación de contenidos teóricos y prácticos en el grado de Educación Primaria". "II Congreso Internacional de Ciencias de la Educacicón y del Desarrollo", Granada, Espanya, 2014. Presentació comunicació.
  • Aguilar-Mediavilla, E.; Buil_legal, L.; Adrover-Roig, D; Pérez-Castello, J.A.. , "Consequences of early language problems in literacy in children with Specificic Language Impairment (SLI)". "Jornades de Recerca i Innovació Educativa de les Illes Balears", Palma de Mallorca, Espanya, 2014. Pòster.
  • Carles Canals-Gozálvez; Esther Dols-Puigserver; Daniel Adrover-Roig. , "PARA30LA: un serious game multilingüe para el aprendizaje de palabras". "II CONGRESO INTERNACIONAL de CIENCIAS de la EDUCACIÓN y del DESARROLLO", Granada, Espanya, 2014. Pòster.
  • Carles Canals-Gozálvez; Esther Dols-Puigserver; Daniel Adrover-Roig. , "PARA30LA: un serious game multilingüe per al aprenentatge de paraules". "Jornades de Recerca i Innovació Educativa de les Illes Balears", Palma, Espanya, 2014. Pòster.
  • Casero, A.; Sureda, I.. , "Grup de recerca d'investigació, en desenvolupament, en educació i en llenguatge (I+DEL)". "Jornades de Recerca i Innovació Educativa de les Illes Balears", Palma de Mallorca, Espanya, 2014. Pòster.
  • Antonio Casero Martínez. , "Deconstruction of the 'Good Teacher'. Analysisn of the Characteristics of University Teaching". "The European Conference on Psychology and the Behavioral Sciences", Brighton, Regne Unit, 2014. Pòster.
  • Ribes, P.; Poy, R.; Segarra, P.; Fonfría, A.; Ventura, C.; Esteller, A.; Moltó, J.. , "Content-specific associations between startle modulation and boldness". "54th Annual Meeting of the Society for Psychophysiological Research", Atlanta, Estats Units d'Amèrica, 2014. Dades de publicació: Psychophysiology, 51, S28. Pòster.
  • Fonfría, A.; Segarra, P.; Poy, R.; Esteller, A.; Ribes, P.; Ventura, C.; Moltó, J.. , "Meanness and reduced corrugator EMG activity for mutilation scenes". "54th Annual Meeting of the Society for Psychophysiological Research", Atlanta, Estats Units d'Amèrica, 2014. Dades de publicació: Psychophysiology, 51, S28. Pòster.
  • Ribes, P.; Poy, R.; Segarra, P.; Fonfría, A.; Esteller, A.; Ventura, C.; Moltó, J.. , "Convergent validity of the ERN across Go/NoGo and Flanker tasks: methodological issues". "54th Annual Meeting of the Society for Psychophysiological Research", Atlanta, Estats Units d'Amèrica, 2014. Dades de publicació: Psychophysiology, 51, S41. Pòster.
  • Fonfría, A.; Ribes, P.; Poy, R.; Segarra, P.; Esteller, A.; Ventura, C.; Moltó, J.. , "Methodological concerns regarding convergent validity of the ERN and Pe across Go/NoGo and Flanker Tasks". "IX Congreso de la Sociedad Española de Psicofisiología y Neurociencia Cognitiva y Afectiva", Murcia, Espanya, 2014. Dades de publicació: Psicológica, 35, special report, 130. Pòster.
  • Segarra, P.; Ribes, P.; Poy, R.; Fonfría, A.; Ventura, C.; Esteller, A.; Moltó, J.. , "Meanness domain is associated with a diminished corrugator EMG activity during mutilation scenes". "IX Congreso de la Sociedad Española de Psicofisiología y Neurociencia Cognitiva y Afectiva", Murcia, Espanya, 2014. Dades de publicació: Psicológica, 35, special report, 122. Pòster.
  • Segarra, P.; Ventura, C.; Esteller, A.; Poy, R.; Ribes, P.; Fonfría, A.; Moltó, J.. , "Boldness domain predicts a deficient startle potentiation during threat scenes". "IX Congreso de la Sociedad Española de Psicofisiología y Neurociencia Cognitiva y Afectiva", Murcia, Espanya, 2014. Dades de publicació: Psicológica, 35, special report, 121. Pòster.
  • Josep Antoni Pérez Castelló. , "La creació d'un entorn personal d'aprenentatge (PLE) per a la docència". "IV Jornada d'Experiències Docents amb TIC", Palma de Mallorca, Espanya, 2014. Presentació comunicació.
  • Viejo Sobera, R.; Ríos Lago, M.; Sanchez-Azanza, V.; Extremera Martínez, N.; Periáñez, J. A.. , "El efecto de práctica en estudios longitudinales en TCE". "XII Jornadas de la Sociedad Española de Neurorrehabilitación (SEN)", Valencia, Espanya, 2014. Dades de publicació: Libro de Abstracts. Pòster.
  • Sureda, J.; Comas, R.; Mut, T.; Morey, M.; Rodríguez, R.I.; Sureda, I.. , "Usos socials d'Internet per part dels menors i els joves". "I Jornades de Recerca i Innovació Educativa de les Illes Balears", Palma, Espanya, 2014. Pòster.
  • Rodríguez Rodríguez, Rosabel. . "Jornades d'Educació: Altes Capacitats", Palma de Mallorca, Espanya, 2014. Presidència comitè organitzador.
  • Aguilar-Mediavilla, E; Adrover-Roig, D; Buil-Legaz, L; Rigo-Carratalà, E, Pérez-Castelló, J A.. , "Reserca d'investigació en desenvolupament, Eduacació i Llenguatge (I+DEL)". "I Jornades de Recerca i lnnovació Educativa de les Illes balears", Palma, Espanya, 2014. Pòster.